Bestillingsvilkår

Standardsortiment

For produkter der indgår i vores standardsortiment (dvs. findes på hjemmesiden) er leveringstiden 3-5 arbejdsdage.

Webbaserede produkter

Ved bestilning af Q-global gælder særlige vilkår.

User License Agreement (Licensaftale) ››

Privacy Policy (Integritetspolicy) ››

Terms & Conditions (Vilkår) ››

Internationalt sortiment

Vi formidler også test, der ikke indgår i vores standardsortiment. Denne service er begrænset til test, der indgår i Pearson Assessments internationale sortiment. Vi tager ikke imod bestillinger på test fra andre leverandører. En international bestilling gør du nemmest ved at sende en forespørgsel til info.dk@pearson.com og angiv hvilket produkt og specifike deler du vil bestille, gerne inkluderet ISBN nr, så vender vi tilbage med pris og leveringstid. Har du spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte kundeservice inden du bestiller, men bestillingen skal altid foregå via e-mail. Leveringstiden er ca. en måned, men kan variere afhængigt af oprindelsesland. Der ikke er fortrydelsesret på disse bestillinger.

Pakkestørrelser

Testhæfter og registreringsskemaer sælges i forskellige kvantiteter, der varierer fra test til test. Mange blanketter og registreringsskemaer sælges i bundter eller blokke a 10 eller 25 stk. Husk at angive, hvor mange bundter eller blokke du ønsker. Hvis du fx angiver, at du vil have 10 af en blanket, der sælges i blokke a 10 stk., får du 100 blanketter. Returfragt for fejlbestilling af kvantitet betales af kunden.

Alle vores ordrer sendes som pakker, vi kan derfor ikke leverere forsendelser til en boxadresse.

Restordre

Hvis en vare er midlertidigt udsolgt, bestilles den som restordre og sendes, så snart den igen er på lager.

Priser

Vi tager forbehold for prisændringer og ændringer i sortimentet. Alle priser er ekskl. 25 % moms.

Fragt

Fragtgebyr er 175 DKK til Danmark.
Fragtgebyr til Grønland og Færøerne er 500 DKK. 

Leveringstid

Normal leveringstid er 3-5 arbejdsdage.
Ved forhåndsbestilling, se pågældende produktside for leveringstid.

Reklamations- og returvarer

Hvis du modtager en fejlagtig levering, skal vi gøres opmærksom på dette senest otte dage fra modtagelsen af leveringen. Vær så venlig at observere, at ved alle reklamationer og returneringer, skal vores kundeservice altid kontaktes først.

Her er en simpel guide med vores regler for al reklamation og returnering.

  • Gå til vores returformular og udfyld felterne og send din returanmodning ind.
  • Vigtigt: Afvent svar fra kundeservice før du sender varer tilbage - dette da vi har vores egen returprocedure som skal følges.
  • Om der er begået en fejltagelse fra vores side, sørger vi for omkostningerne af returneringen. Hvis du har bestilt varer, som du ikke ønsker, står du for omkostningen hvor du vil blive opkrævet 500kr for returneringen. Uanset returårsag er det vigtigt at vi modtager din henvendelse og at du afventer vores instruktioner.
  • Når returproceduren er sat i gang, og varerne ankommer tilbage til vores lager, sender vi de nye varer og evt. en kreditnota, alt efter returårsag.

Vær venlig også at observere, at hvis varer sendes tilbage uden vores godkendelse, kan vi ikke garantere at vilkårerne gælder for din bestilning.