VIGTIG INFORMATION
Fra den 15. maj ændres din login-side.
Hvis du allerede har en konto, skal du udfylde dit brugernavn (det er den e-mailadresse, der blev brugt til at oprette din konto).
Din adgangskode er uændret.

Kan du ikke logge ind?
Dette betyder, at din adgangskode er forkert, eller at din e-mailadresse ikke stemmer overens. For at løse dette:
. Kontroller den anvendte adgangskode og prøv igen.
eller
. Klik på "Glemt adgangskode?"
. Indtast din e-mailadresse.
Hvis den stemmer overens med en eksisterende konto, vil du modtage en e-mail.
Hvis den ikke stemmer overens, vises en fejlmeddelelse. Ret adressen eller opret en ny konto.
Søg i din spam-mappe efter en e-mail "Nulstil din adgangskode" fra afsenderen "noreply@notifications.pearson.com"
- Kontroller også meddelelser i karantæne.
- Kontakt din IT-afdeling.

Hvis du endnu ikke har en konto, skal du klikke på "Opret en konto", og du vil blive omdirigeret til denne side, derefter skal du blot udfylde trinene.

Har du brug for hjælp? Kontakt os via denne formular