1. Jeg får en fejlbesked når jeg prøver på at installere - hvad er problemet?

Det kan selvfølgelig være mange forskellige ting, men en årsag kan være hvis din arbejdsplads er koblet til et netværk, hvor du ikke har rettigheder til at installere programvarer på computeren. Spørg så din IT-afdeling om midlertidlig at få fuldstændige rettigheder i mens programmet installeres.

2. Jeg får ikke nogen produktidentifikationskode på skærmen?

Programmet skal have adgang til at skrive/ændre i mappen hvor det er installeret. Læs mere i vejledningen til scoringsprogrammet.

3. Jeg har fået registreringskoden fra jer - men hvad er password?

Der er et standard password og brugernavn til alle scoringsprogrammer, og det finder du i vejledningen der følger med programmet. Du kan ændre dit password når du åbner programmet.

5. Jeg skal skifte computer - kan jeg flytte de gamle testresultater over på den nye computer?

Ja, men du er nød til at gemme dem før du registrerer programmet igen. Læs instruktionen her.

 

Programregistrering

Registrér dit scoringprogram, eller bestil scoringer/administreringer her ››

Hvis du hellere vil ringe eller sende os en e-mail for at registrere dit scoringprogram, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn på programmet
  • Produktidentifikationskode
  • Navn på virksomhed/arbejdsplads
  • Kundenummer og/eller fakturaadresse
  • Dit fulde navn
  • Din e-mailadresse